středa 19. května 2010

Co dělám pro FF

Kromě pruzení lidí, aby jeli ;) a přípravy mnohých přednášek jsem udělala stránky a bannery pro HP linii a taky stránky na domluvu hromadných odjezdů.
Používá vůbec někdo mé bannery? :)

6 komentářů:

certisko12b řekl(a)...

vymejšlim, kam a kterej banner umístit...budu si překopávat design blogu, tak asi něco začlenim :)
Zdravim!
Z.

certisko12b řekl(a)...

p.s. ohledně odjezdů - nabízim svý auto, ale nevim, jestli ho tam psát. Určitě pojedu a nemusela bych úplně samotná. A kostým si vezmu i za ten volant. Jen je divný, že jsem kostým, ale ne konkrétní postava....kdo z nějaký fantastiky tak nosil mofrý gotický šaty?

Tess řekl(a)...

Zuzko, auto tam můžeš nabídnou zcela jistě, ale taky ho můžeš napsat do Amberu, do systému pro spolujízdu. Tam nebo onam se ti může někdo ozvat.
Máš-li kostým, popřemýšlej o účasti na Cosplay ;)

certisko12b řekl(a)...

Mno, uvažovala jsem o tom, ale jelikož zatim neni postava, není ani jak se prezentovat...
A víš, no....nechci jet úplně s cizíma... Ty asi pojedeš se svejma lidma, viď? Nevíš, kdo z "virtuálních" známejch je ještě z Prahy a jede?

Tess řekl(a)...

Ona to nemusí být postava, on to může být prostě jen kostým. Jako tady: http://www.trik.cz/2009/ffg/image135.htm
O jinejch nevím. Já jedu se svejma. Jen budu asi možná shánět někoho s autem, kdo by mi tam byl ochotnej hodit druhej kostým/Invazi, abych to nemusela táhnout vlakem, snad najdu :)

certisko12b řekl(a)...

To já ti to autem klíďo vezmu :)
Ok, tak se uvidí (aneb jak měla kamarádka divadelní skupinu "Uvidíme", jíž šéfoval slepý mládenec)
p.s. Banner uplatněn