úterý 22. června 2010

Mé aktivity na Festivalu fantazie 2010

Aktuální seznam přednášek. A takhle by to mělo vypadat. Zařazen už i rotující Dumas.
Lidi, mám vás ráda. Strašně se na přednášky těším, šílím, kvílím; stíhám, ale ty různé MS mění můj mozek v bramborovou kaši... :D


1. 7. (čtvrtek)
- hromadný odjezd do Chotěboře. Stránky hromadného odjezdu už fungují.

2. 7. (pátek)
- 11:00 - přednáška Jak (ne)točit fansouboje v linii Star Wars. Aktualizovaná, rozšířená verze, dvě hodiny.
Čemu se vyhnout a o co se snažit, když máte chuť natočit "nejjednodušší" druh fan filmu.

3. 7. (sobota)
- 11: 00 přednáška Ztracené scénáře Hvězdných válek II v linii Star Wars.
Jak se vyvíjel příběh Hvězdných válek od prvního konceptu až k podobě, jak ho známe z filmového plátna? Jak se měnil hlavní hrdina? A jak záporáci?
Pokračování v putováním za ztracenými "klenoty". Znalost předchozí části není podmínkou dobré zábavy.

4. 7. (neděle)
- 18:00 přednáška Backstroke of the West (rozšířená, dvouhodinová verze) v linii Star Wars.
Star War - the third gathers aneb co se stane, když čínské titulky překládá zpět do angličtiny automatický překladač. Seznámíte se s nejvypečenějšími špeky této verze. Díky jednoduché lekci na začátku si i neangličtináři přijdou na své. Rozšířená verze!

5. 7. (pondělí)
- 12:00 - přednáška Jak psát (fanfiction) v linii Harry Potter (velký sál).
Úvod do "problematiky" psaní; tipy, triky a pasti, kterým je třeba se vyhnout. Psát je vlastně tak jednoduché... nebo ne?
- 17:00 - přednáška Příběhy nepříliš známé v linii Harry Potter (velký sál).
Po loňském úspěchu následuje letošní rozšířený průzkum hlubin povídkových archívů. Anotace napoví mnohé... ale co vlastně? Osvěžte si starší a seznamte se s novými popisy příběhů, které by vás opravdu nenapadly. Opět platí: "Mládeži nevhodné ze zřejmých důvodů - objeví se Severus Snape."

6. 7. (úterý)
- 14:00 - přednáška Smrtijedi v linii Harry Potter.
Kdo to vlastně byli Smrtijedi? Jak vznikli, kdo se jimi mohl stát a kolik jich vlastně bylo?
- 17:00 - přednáška/beseda Otázka Mary Sue v linii Harry Potter (velký sál).
Co je to vlastně přesně Mary Sue? O přesných určujících faktorech se vedou žhavé debaty. A je vlastně špatné psát dokonalé postavy? A co si myslíte vy?
- 18:00 - přednáška Mary Sue - názorné příklady v linii Harry Potter (velký sál).
Největší „perly“ autorů, jejichž postavy trpí syndromem Mary Sue, od chronicky známých po čerstvé novinky.
- 21:00 - přednáška Hůlky od A do Z v linii Harry Potter.
Vše možné a nemožné o výrobě a používání hůlek. Spekulace a vycuczprstizmus založené na těch několika (občas si odporujících) faktech, která jsou známa.

7. 7. (středa)
- 12:00 - přednáška Mary Sue ve Star Trek novelách v linii Star Trek.
Fenomén Mary Sue, aneb dokonalé postavy, byl poprvé pojmenován v rámci fanovské tvorby Trekkies. Objevuje se však i v oficiálních Star Trek novelách. Seznámíme se se třemi exempláři různého stupně postižení.
Občané mající tendenci bušit hlavou do zdi nechť si přinesou vlastní ochranné pomůcky.

- 17:00 - přednáška Záhady Bradavic v linii Harry Potter.
Jak asi vypadají Bradavice? Kde jsou? Jaký je půdorys hradu? Jak bydlí studenti? Ćím se svítí? A co kanalizace?

8. 7. (čtvrtek)
- 12:00 - přednáška My Immortal - nejhorší fanfic všech dob v linii Harry Potter
Oficiálně nejhorší fanfiction všech dob. Vážně. Říká to i Google a tak to musí být pravda. Čeká vás stručné shrnutí „děje“, výčet nejhorších prohřešků, výběr ze zoufalých reakcí a několik málo úryvků. Do patnácti let nevhodné.
- večer (možná) účast v Cosplayi

9. 7. (pátek)
- 12:00 - přednáška Alexandre Dumas rotuje v linii Avalcon.
Naprosto nejnehoráznější filmové adaptace Dumasových Tří mušketýrů. 
Byli mušketýři rozpuštěni? Je Milady ve spojení se Satanem? Jak se dostat co nejrychleji do Anglie? A co na to D´Artagnanův poštovní sokol?

13 komentářů:

certisko12b řekl(a)...

To musim vidět! To musim slyšet! Všechno! Fansouboje, hůlky, mařeny... ten Backstroke mě dostává už teď, asi si na tvý přednášky budu muset pořídit dusítko... Na Dumase musím bezpodmínečně a jak jsem už jinde říkala, MI se skoro až bojim.
Drobný rejpalismus: nemá to bejt vycucZprstizmus?
Zdravim!
Z.

Tess řekl(a)...

Zevnitř ven, žejo.
Tak já to opravím, esli to eště půjde (ne tady, tady to jde, ale v Amberu).

Veve řekl(a)...

Ach můj bože, to vypadá tak geniálně, že tu se sestrou padáme pomalu ze židle.
Nejvíc mě na tom štve, že jsem zjistila, že v té době mám vlastně čas, ale že nemám prachy. Teď se mi chce něco hodně sprostého říct, ale budu slušná děva:D

Mimochodem, ten cosplay - to jako, že budete mít cosplay na My immortayl nebo jakýkoli? Já jen, že pokud se tam s Ness vyskytnete v černo-růžových goffic outfitech, tak to někdo musí fotit, protože to prostě MUSÍM vidět!:D
(a nevím proč jsem si myslela, že slovo "cosplay" se používá jenom v otaku komunitě:o))

Tess řekl(a)...

Veve:
Ne, cosplayovat budu v SW kostýmu, jestli ho ovšem stihnu dokončit. Cosplay se používá všude!
Hele, prachy, prachy... prachy
- si můžeš pučit
- Jestli máš toho času drobet víc, tak by tě možná vzali jako organizátorsou výpomoc na FF, to jsou volňásky a ještě cash, akorát nějak tejden předtím nutnost bezpečnostního školení a podobných dobrůtek... vhodný je to teda pro místňáky a pro lidi, co fakt čas maj.

Jinak to není zas tak drahý, když srovnáš třeba i s obyčejnou návštěvou kina... pokud spíš ve spacáku... dá se to.
Blbý je, když by ti případně neměl kdo prachy půjčit, no. U rodičů se dá argumentovat tím, že někteří jezděj na prázdniny do Řecka a "já jedu do Chotěboře", tak jestli by třeba trochu nepřispěli, akorát když už člověk odroste dětskejm střevíčkům, tak je to spíš blbý...

Veve řekl(a)...

Tak s orgováním si vystačím na Animefestu, tam to šlo, nejsem si jistá, jestli bych to zvládla i jinde:D
Prachy si můžu půjčit, ale vzhledem k tomu, že mi naši platí jazykový kurz v Rakousku, tak to asi moc nepůjde (ano, jsem taky příživnická lůza, která parazituje na rodičích:D)
A on i ten cosplay SW bude určitě úžasný, jen mě mrzí, že prostě nevyužíváte ty nabídky a možnosti, které vám MI nabízí! To je vyloženě škoda!
A hodně foťte:) a spěte spolu s Ness jen ve vší počestnosti! Nechci aby pak Alík rozebíral její případné těhotenství. A abys pak taky nemusela platit alimenty.

Tess řekl(a)...

Tak si puč vod sestry a jeďte spolu.
Případně zkus vyhrát volňásky ;)
Ve vší počestnosti to nevím, já beru Dívku!

Veve řekl(a)...

Dívku? Ó můj bože! Vzpomínám si na Pragocon 2008, kde si v tělocvičně banda lidí nahlas předčítala Bravo, rubriku Láska, sex a trápení a pak následně četli fotoromán. Snažila jsem se co nejméně nápadně poslouchat a pak mě strašně mrzelo, že toho nechali a šli na nějaký program.

Tess řekl(a)...

No vídíš, a Ness má taky jedn.
Bravo jsem si četli vloní. Byla to docela hlína :D

Ness řekl(a)...

Dva, teda vlastně tři! Dívku, Bravo a Bravo Girl! A je tam i fotoromán!

Ness řekl(a)...

A připomíná mi to, že dneska jsem viděla úžasnou paruku - dlouhé rovné černé vlasy, ofina, a měla dokonce i ty červené proužky...

Gwen řekl(a)...

Myslím, že se budu muset tak rozpětit... *pobíhá po pokoji a hryže si nehty*
zblázním se? zblázním...

Zuzka řekl(a)...

Rozpětit? No, já zatím jen roztrojit a stejně jsem z toho nešťastná. Ach jo, ach jo... a jindy jsem zas "na vocet", že jako v žádný linii pár hodin nic neni...
Ale stějně se děsně těšim.
Heleď, pašerák, chceš teda házet něco mým vozidlem? Nebo máš jiného ochotného řidiče?
Zdravim!
Z.
p.s. už to balení věcí je sranda, jak nevim, co brát, házím na kupu všechno od tábornickejch věcí až po městský trika.

Tess řekl(a)...

Odvoz už mám, díky. :)