pátek 28. května 2010

Nedá se nic dělat...

... budu muset na Parcon.
Jo, Těšín je šíleně daleko, ale... no tak jo! Jo! Přiznávám to! Chci se pochlubit! Moje Velká Loupež se dostala do nominací v kategorii mikropovídek v Ceně Karla Čapka!
No a riskněte to tam nejet. Co kdybych náhodou získala Pulce. Pak by mi bylo líto, že jsem nejela...

6 komentářů:

Veve řekl(a)...

Chňá, do Českého Těšína mi jede přímý vlak a cesta trvá hodinku. Hm... kdyže to je a kolik že stojí vstupné?:o) Jestli to tedy jde na jeden den:o)

Tess řekl(a)...

Je to poslední srpnový víkend a vstupné na jeden den teď stojí 150 korun. Ale většina toho se odehrává v Polsku!
A pořád se ještě neví, nakolik bude do Polska spadat Parcon. Jen se ví, že slavnostní večer bude v nějakém polském superkulturáku, pokud tento neodplul ku moři.
Více na tricon.info, ale ne že by tam toho bylo zas tolik více.
FF má přece jen ten informační systém propracovanější :)

Veve řekl(a)...

Jaj, to je na mně nějaká složité, toto, to musím říct:D
A v Polsku? Tak tož to je trošku komplikace:o) No uvidíme, chtěla jsem se na tebe jít podívat:o)

Tess řekl(a)...

Tak si kdyžtak počkej, až bude jasné kdy bude debata s nominovanými do CKČ a zařiď se podle toho.

certisko12b řekl(a)...

Anóóó! Pašerák se dočkává širší publicity! Však my tady všichni dobře víme, že pašerák si zaslouží být oceněn. Držim palec :)
Zdravim!
Z.

Tess řekl(a)...

V publiku bude sedět Orson Scott Card, rozumíš, Orson Scott Card! To kdybysem věděla, tak bych se víc snažila, žádný takový "a když se nedostanu do nominace, tak aspoň nebudu muset do Těšína" :D