pátek 18. června 2010

Nedopadlo...

Inu co. Tak holt volňásek vyhrál jiný vobrázek. Ale vůůůbec mi to nevadí...
Ne. Kecám. Volňásek jsem chtěla, volňásek jsem si zasloužila (jak jinak, žejo) a volňásek jsem nedostala *hysterický záchvat*
Dobře, tak do třetice a tentokrát bez vymejšlení, hraní na něco a podobně. Volňásek vyhrál opravdu pěkný obrázek a já... já si ho holt odpracuju jinak :)
A tady se můžete podívat na můj přispěvek. (Při kliknutí se ukáže větší.)

Ém, jo, taky ho můžete okomentovat, žejo. Co vám to udělá... ;)

8 komentářů:

Veve řekl(a)...

Já se divím, že tě nevybrali, je to geniální:o) Opravdu to pobavilo, máš talent. A díky za průřez sněhulákem, takhle se člověk aspoň dozví, jak se dělá správné maskování!

Tess řekl(a)...

Nojo, ale jestli jsi viděla to, co zvítězilo, tak to má přecejen větší náboj než tenhle... vtip :)

Affaia řekl(a)...

Byla to holt výtvarná soutěž, takže jsme nakonec upřednostnili techniku před nápadem, ale rozhodování nebylo jednoduché, věř mi :-). Kdybychom mohli dát nějakou "speciální cenu" za pointu, tak by byla jednoznačně tvoje!

Gwen řekl(a)...

Myslim, že Laňka by Severusovi kdokoliv řekl jenom jednou... vzápětí by totiž následovalo otřepané AVADA KEDAVRA!!!!!!! (i s těma vykřičníkama)

Tess řekl(a)...

No tak jak se mu říká do očí a za zády jsou dvě různý věci ;) :D

Gwen řekl(a)...

A ty si myslíš, že on by to nepoznal? Já si prostě nedovedu představit, že se sejdou dva sedmáci a vzájemně si stěžujou, jak dneska Laňka nas-štval...
To máš, jako kdybys chtěla Vaderovi dávat přezdívku, to taky nende...

Bella´s blog řekl(a)...

Super! Snad nevadí, že jsem zašla, ale byla jsem zvědavá. Ten picture je opravdu boží. Njn, Snape si ty poznámky opravdu neodpustí xD
Belatrix Black

Tess řekl(a)...

Díky za pochvalu :)
Jojo, je to tu otevřené každému.
A Snape... je Snape :D