středa 14. července 2010

Stručně z FF

Ugh! Messa home!
Hepčá.
Inu, velmi stručně, ale přece - po dlouhé době nějaký report:

Čtvrtek: 
Sešli jsem se na nádraží v počtu 12 kusů, přesunuli se do Havlobrodu a následně do výlukových autobusů, přijeli na FF. Dále jsem se zaregistrovala, seznámila se s několika lidmi, vyvěsila upoutávky na své přednášky, od osmi večer poskakovala na zahájení SW linie a tak podobně.
Stav zdraví: lehce nachcípaná

Pátek:
Vstala jsem na svou přednášku od 11, na Souboje. Počet lidí na přednášce: hodně (89). Atmosféra na přednášce: výborná.
Od dvou odpoledne jsem konečně zjistila, proč -dam- nesnáší SW. Zbytek pátku víceméně splývá. Jo, Vašek slíbil na Dolejte řediteli, že žehlička bude zítra. A večer dojela Affaia a dovezla mi med a Invazi.
Stav zdraví: lehce nachcípaná

Sobota:
Vstala jsem na svou přednášku od 11. Ne na tu, na tu druhou. Dala mi strašně zabrat, protože jsem musela přečíst asi 120 stránek scénáře anglicky a udělat z něj humorné pětistránkové výpisky česky. Ztracené scénáře Hvězdných válek II. Počet lidí: Víc než v pátek (95). Atmosféra na přednášce: výborná.
Myslím, že jsem chvíli skákala DDR... a od pěti jsem pomáhala s hudebním duelem SW versus BSG. Počítala jsem hlasy. SW vyhrálo. Těsně. Počet lidí v sále: děsně moc. Přesně to nezjistím, nebyl to můj pořad. Následovala přestávka na vydýchání, od osmi večer jsem šla na Padmé a její Sexy Fashion. Padmé se zjevila oblečena do bikinek princezny Leiy a strašně jí to slušelo. Zbytek mi splývá.
Stav zdraví: lehce nachcípaná, ale lepší se to.

Neděle:
Vašek mi řekl, abych všem řekla, že je hodný. Takže Vašek je hodný. Přehodil mi film 2012 ze soboty na neděli, takže jsem v jedenáct ráno v neděli mohla shlédnout onu hrůzu. Další část dne jsem strávila kontrolováním prasete a pokecem. V 17:00 prase bylo (upgradovala jsem trik s kůžičkou na trik s kostí) a od 18:00 jsem měla přednášku Backstroke of the West. Přednáška měla účast slušnou, ale menší, než jsem myslela; pravděpodobně kvůli souběžnému praseti a Hapkovi. Lejdynka a ostatní (ale hlavně Lejdynka) z toho udělali mnohem mládeži nepřístupnější přednášku, než byla kdy předtím. Počet lidí na přednášce: slušně zalidněno (66). Atmosféra: hustá.
Dále si ještě pamatuju, že Vašek na dolejte řekl, že žehlička nebude.
Už nevím, jestli tohle byl ten den, kdy byl poprvé barman, ale myslím si, že ano. Rozhodně když byl poprvé barman, tak jsem trochu opila Annaud (ona se opila sama, zatímco já jsem ucucávala ze své piňacolády).
Stav zdraví: skoro zdravá

Pondělí:
V neděli mi skončila SW linie a v pondělí jsem přišla na zahájení HP linie, hodně mluvila a udělala si promo. Následně jsem šla do Velkého sálu v KD, vyhodila odtud Ricka Worthyho, který přetahoval (za to nemohl on, ale orgové - jo, mluvil zajímavě, ale stejně...) a naplnila ho lidmi na přednášku Jak psát fanfiction. Ano, to byla ta přednáška, pro kterou jsem se tahala s Vaškem o Velkej. Naštěstí se Vašek krátce po zahájení ukázal, takže jsem ho mohla upozornit na "30 lidí" a bylo to veselé.
Počet lidí: plno (110). Atmosféra: skvělá.
Od dvou jsem skočila na Temnou stranu fanfikce, což byla defakto přednáška o autorském právu a fanfic a byla dosti zajímavá. Pak jsem šla chvíli dýchat, od čtyř na Vaška podívat se, jaký byl FedCon a od pěti jsem měla Příběhy nepříliš známé ve Velkém. Díky Johnakovi, který mi pomohl s Alles Gute. Přednáška (hodina dvacet dlouhá kvůli nutnosti upravit sál pro další program) měla myslím úspěch. Počet lidí: dosti plno (95). Atmosféra: výborná.
Následně jsem se šla podívat na Kick Asse, který se mi líbil, nejvíc Mindy. Pak jsem něco dělala a ještě jsem stihla druhou půlku Star Treku XI, o kterém si teď myslím, že ho asi miluju.
Stav zdraví: lehce vymluvená.

Úterý:
Od deseti jsem šla na Cenu Bleskobrku (letos se nezadařilo, nevadí). Následně jsem rozdávala Invazi objednaným. A od dvou mě čekala přednáška v HP místonosti - Smrtijedi. Počet lidí - víc, než bylo židlí (64). Atmosféra: krásná. Následovalo dýchání, opečovávání krku a v pět ve Velkém Otázka Mary Sue (počet lidí - 105, atmosféra: celkem OK, ale v takovém počtu debatovat nejde) a hned po ní MS - ukázky (počet lidí - plno - 130, atmosféra: vypečená).
Od osmi už jsaem seděla na Danae a Tajemství betareadu, v devět bylo v HP místnosti Vyhlášení výsledků Bleskobrku a od deseti jsem přednášela o kouzelných hůlkách (počet lidí - 41, atmosféra: veselá). Načež jsem odpadla.
Stav zdraví: vymluvená.

Středa:
Ve středu jsem měla svoji první přednášku v ST linii, MS v ST novelách. Měla drobet menší účast, než jsem myslela (54), ale zase atmosféra byla moc pěkná.
Následně jsem zaběhla na Nykla ("Kdo to je?" ptala se Ness. "Toho neznáš, ale je zábavnej," odvětila jsem jí, majíc tímto na svědomí hromadnou invazi Potteraček na tohoto a zrod jeho dalších fanynek.).
Po Nyklovi jsem chvíli dýchala a následně od pěti přednášela Záhady Bradavic, kde se mi podařilo udělat rekord místnosti - 91 lidí. Atmosféra: super.
Také jsem se drobátko podílela na Čarovečeru, bohužel jsem byla příliš vymluvená na to, abych se mohla plnohodnotně zúčastnit, tak snad příště. Severus a žáby... to mě nadchlo!
Na Dolejte Vašek prohlásil, že žehlička se našla.
Stav zdraví: Ugh...

Čtvrtek:
Ve čtvrtek jsem začala Danae a její podnětnou přednáškou o tom, jak správně komentovat fanfiction. Potvrdilo se mi, že Danae je prostě strašně hodnej člověk, zatímco já jsem mrcha :D.
Následovala moje malá, nevinná přednáška o My Immortal - nejhorší fanfikci všech dob.
Fotoreportáž z akce:
Goffik Blanka







Goffik Ness a Blanka, v pozadí lehce zaplněný sál







I když... "lehce"...
















Byly i nějaké obrázky...








... a povídání...











... a vůbec útok na bránici, projevující se zoufalým smíchem, nosebleedem, mřením a pozvolnou změnou mozků na bramborovou kaši.












Někteří jedinci potřebovali býti utěšováni, jiní se bavili...









... ještě jiní jásali a tleskali (nebo případně nechtěli už slyšet ani slovo).









Po skončení přednášky došlo ke stavu "meloun, error, vložte sýr +++" a někteří se nedokázali rozhodnout ani mají-li hlad či zda potřebují na záchod. Mozky se nám všem úspěšně proměnily v bramborovou kaši.
Vzala jsem tedy svou bramborovou kaši a přesunuli jsme se na druhého Nykla.
Po Nyklovi jsem se vypravila na zápas se žehličkou a kostýmem, přípravou na Cosplay. V naší komůrce se dávaly dohromady čtyři kostýmy a bylo to veselé. Velké díky kostymérce Gwen.
Nakonec se mi sice nepodařilo umístit (byly úplně úchvatné kostýmy!), ale aspoň jsem všechny šokovala svým světlým kostýmem a jeho historií. A to byl účel.
Následně jsem si ještě dobet zašermovala s PhanTomem a Prokopem.

Následně jsem odpadla.
Stav zdraví: Éééém...

Pátek:
Nějak jsem se vykopala z postele a snad i najedla. Dokulila jsem se na přednášku Alexandre Dumas rotuje, která měla naštěstí větší návštěvnost než vloni (65 kousků) a opět výbornou atmosféru. Přednášku jsem zakončila trošku dříve, aby se dala připravit beseda s Písaříkem, a náledně jsem se vloudila na film Jak vychovat draka, který se mi přes to, že byl dabovaný, překvapivě líbil.
Další část dne jsem strávila prakticky lovem na prase, žraním odchyceného prasete a taky ve Fan Base, kde jsem si konečně koupila suvevnýr... Vader na monitoru teď na mě kouká a ani ho nemusím klepat do hlavy, je vidět, že stačí rychle psát a už hlavou kýve dost a dost. Kromě Vadera jsem tam však pravděpodobně ulovila nachlazení, rýmičku, či něco podobného.
Dále jsem se různě potulovala, od devíti občas nakoukla na Františku a podobně. Jináč jsem ten večer odpadla celkem brzo.
Stav zdraví: jestli se mi to nezdá, něco na mě leze.

Sobota:
V sobotu jsem měla překvapivě volno. Byl to takový táhlý, trochu nudný den, ale to bylo asi i tím horkem. Horkem a rýmičkou. Ano, onemocněla jsem, velmi vážně. Rýmička mě dostala.
Ráno jsem zaskočila podruhé na Kick Asse, odkud jsem se přesunula na slet autorů fantastiky, předvádějíc výhody vějíře. Asi budu taky muset něco napsat.
Potom jsem mřela v druhém patře KD nad schodištěm a účastnila se probíhajícího hovoru tím, že jsem usnula. Vůbec mi nebylo dobře.
Kvečeru dorazil barman, takže jsem si dala další piňakoládu, popovídala si s pár lidma a na poslední noc brzo - už ve dvě - se odebrala na Obchodku.
Stav zdraví: rýmička, mřu!

Neděle:
Zabalila jsem si včas a bez problémů a přesunula se na Sherlocka Holmese do kina. Z kina potom do KDčka, kde jsem se pokusila naobědvat (scvrklý žaludek), předváděla svou rýmičku a zašla na O conu po conu, které každoročně končí mnohem později, než jede poslední Pravdabus.
Pravdabus byl klimatizovaný, hurá. Hodinu a půl potom, co jsem opustila Chotěboř, jsem byla doma.
Stav zdraví: nenávidím rýmičku!

Poděkování:
Děkuji mamince... ne... teda to taky, ale tady to není na místě.
Děkuju Vaškovi, že každý rok dělá takovou úžasnou věc, jako je FF a ještě se z toho nezbláznil... i když... ne, nezbláznil!
Děkuju všem návštěvníkům svých přednášek za to, že vytvořili tak výbornou atmosféru, zvláště děkuji návštěvníkům přednášky Záhady Bradavic za spolupráci ve vytvoření rekordu a dobrou náladu v dusné a vydýchané místnosti.
Dále děkuji spoustě lidí, z nichž určitě na některé zapomenu, tak si to neberte osobně, já mám špatnou paměť.
Bruxe za to, že je, že mi dávala lízátka, ale hlavně za to, že je úžasná.
Gwen a Jadře za to, že ukazovaly Potteristům ten Pravý fandom ;)
Ness za Bravo a za doplnění lékárny.
Všem, co se na MS a My Immortal převlékly do úchylných kostýmů :)
Prokopovi za lirpu, batleth a soubojík se světelnými meči.
Danae za podnětnou přednášku, která mě přiměla zamyslet se nad komentováním.
Františce Vrbenské.
Patrikovi za krásné fotografie a svolení je použít. 
Všem, co se jim líbil můj světlý kostým.
A taky všem, co jsem na ně zapomněla.

středa večer
Stav zdraví: Kdo by to byl řekl? Jak rybička...

7 komentářů:

Gwen řekl(a)...

bycvh asi měla taky měco napsat, coooooo? jako report...

Tess řekl(a)...

Mno jasně!

ave řekl(a)...

No, tak tomu říkám systematický report, že ty sis už během FFka dělala poznámky! :o)

Gwen řekl(a)...

Ty, Tess, víš, že je na Kampě do neděle francouzský trh?

Tess řekl(a)...

Ave: Ne, jen jsem při psaní reportu koukala do programu *nevinník*

Gwen: A co tam maj?

Gwen řekl(a)...

Tak jako třeba Cider, klobásky, crépes, víno, sýry, ovoce&zeleninu, marmelády, paštiky a tak...

Zuzka řekl(a)...

Však já vim, že tu ten report máš :) A vidim, jak si užíváš (moje) kolektivní výbuchy smíchu. Je to hezky napsáno, stručně, ale přitom velmi velmi výstižně. Třeba to, jakým způsobem jsi nás dostala na Nykla či jaký byl všeobecný stav po MI.
Tak mi dej vědít, jak zítra, kdyžtak, jó? Pojedu na ČM někdy kol půl desátý až desátý, pak tam budu u známý a zpátky pojedu cca tak kolem poledne až jedný.
Zdravim!
Z.