čtvrtek 14. července 2011

7 důvodů, proč jet na Parcon

Protože letos opět musím na Parcon (předstíraná skromnost), nechci tam samozřejmě jet sama! Ne, chci se tam setkat s vámi, ano, i s vámi...
A proč tam tedy jet?

- je to v Chotěboři - známé území
- je to menší, "odpočinkový" con, kde nemusíte zuřivě přebíhat mezi liniemi, abyste stihli všechno, ale s komfortem FFka
- budou tam lidi, co je neznáte (viz "dinosauři"); lidi, které můžete poznat a dozvědět se sakra zajímavé věci
- je to prakticky FFS, ale bez sychravého počasí a s možností posedět venku
- je to o prázdninách, ale pro školou povinné bude ještě celý týden na to dostat se do normálu; školou nepovinní můžou přijet jen na víkend a o příiš toho nepřijdou
- bude praFFe
- budu tam já ;) totiž... lidi, co znáte. No, nechybí vám?
A proč tam jedu já? Jsem nominovaná na CKČ (opět, už trapně), v kategorii Krátká povídka (to je tentokrát prvenství). Vyhlášení CKČ bude v sobotu večer a já tam prostě musím být. Jistě, že předpokládám, že nevyhraju (opět), a taky nevyhraju (opět), ale o to nejde.
Psát. Musím... psát.
Čtěte mě! :D

2 komentáře:

Jadra řekl(a)...

Ja chci jet, opravdu chci, ... kdo se mnou bude spat? na obchodce? A na kolik ze to vujde penez?

Tess řekl(a)...

No zatím nevím o žádné volné slečně, ale volný je Johnak, a s tím se spí dobře.
Ubytování na OA na 2 dny za 620, vstup při platbě do konce července 490 na 2 dny (pátek odpoledne - neděle dopoledne).