úterý 7. září 2010

Výlet do jiného vesmíru

Minulý víkend jsem se zúčastnila svého prvního CzechTREKu. A bylo to fajn.
Tohle je jenom stručné (hodně stručné) shrnutí...

CzechTREK není klasický con; je to setkání s hercem, doplněné o doprovodný program, jehož jsem byla součástí. Byla jsem totiž oslovena (asi jako chronický extrovert), abych si zahrála porotce v přijímačkách na hereckou fakultu akademie Hvězdné flotily.
A když už tam jedu, tak se vším - kostým (provokace, provokace :D), rozhodnutí urvat i něco z programu a nejet tam jen na otočku...
Pro mě byl CzechTREK hlavně o setkání s kamarády. Samotné porotcování, povídání českých dabérů a nakonec i beseda s Janou Musilovou (sakra, ta ale zpívá) a Nanou Visitor byly jen třešničkou na dortu... takovou malou třešničkou, zvící většího melounu, pravda :)
Přestože nejsem DS9 fanoušek, všechno jsem si skvěle užívala. Nana Visitor byla fakt příjemná a zábavná. A pokud někdy v budoucnu bude na CzechTREKU i nějaký z herců TOS, i podpis si připlatím, i společné foto, ba i bryndáčk přibalím (to abych neslintala na podlahu).
Nichelle Nichols, anyone? Jo, jsem skromná, s Leonardem Nimoyem nepočítám... ;)
*používá Sílu* Pozvěte Leonarda Nimoye, pozvěte Leonarda Nimoye...
Jako vždycky mi utekla spousta doprovodných akcí, třeba beseda o raketoplánech a ISS, Remek bohužel nakonec nedorazil, snad příště. Výstavka NASA byla pěkná, ceny v soutěžích zajímavé...
Jestli měla tahle akce nějakou slabinu, tak tu, že trvala jen den...

Žádné komentáře: