čtvrtek 26. srpna 2010

Jsem náročný účastník

Ano. To je pravda.
Na Pragoconu jsem vyčítala neexistenci rohlíků. Na FF to, že teplý džus byl drahý a teplé párky vlažné. Kromě toho tam bývá vedro. Na FFS byla zase zima. Koprconu vyčítám nedostavěné metro, které by spojovalo Kopřivnici s Prahou. Na Sconu nemám na nic čas...

Dnes začal Tricon. Jedu na něj zítra, neb musím. S otcem, který nemusí, ale jede mi dělat podporu, což je od něj hezké. Vůbec si musím postěžovat na to, že ohledně mého otce si nemám na co stěžovat! Je nechutně nenormální, stejně jako já, a je zcela použitelný, podporuje mě a podobně. To je v dnešním emo světě naprosto out.
Ale zpátky k Triconu. Tedy Parconu. Tedy...
- Přihlášení. Drobet zmatek. Sleva za včasné přihlášení, samozřejmě, ale je-li člověk nominován na něco, má vstup se slevou, zdarma, nebo bůhvíco, a co hosté? Informace nula nula nic.
- Ubytování. V rámci areálu Triconu, prakticky, ceny mírné... časově omezené, to je pochopitelné. Eurocon je v Polsku. Česká část - Parcon - bude v Čechách. Částečně. Kterou částí? Člověk chce bydlet co nejblíž programu, samozřejmě. Informace... ticho po pěšině.
- Rozmístění conu. Jasně, neočekávám, že bude vyvěšený plánek kampusu s očíslovanými místnostmi. Ale. Vzhledem k tomu, že se to odehrává asi na osmi různých místech v rámci dvou států, alespoň malá mapka s vyznačenými conovými budovami by mohla být. Dodnes nikdo netuší, kde je ona víceúčelová hala, ve které má proběhnout slavnostní večer (kromě toho, že je v Polsku). Ne, ani strejda Google to neví.
- Program. Je program jako takový, program mimo program a herní program. Dva poslední jsou jaksi někde schované. Rádi si sestavujete svůj program z několika různých dokumentů, z nichž každý má jinou vnitřní logiku?
- Informace. Dneska začal con. Stránky přestaly fungovat...

Jsem příliš náročný účastník?

8 komentářů:

Gwen řekl(a)...

Seš.
A kromě toho, jak sem se zahleděla na tu anketku, tak budeš moct rozšířit Dumase. Budou se natáčet nový Mušketýři. Režíruje Andersen. (myslím, že natočil Mortal Kombat) Těšíš se?

Tess řekl(a)...

Hele, ale Mortal Kombat nebyl zas tak špatnej...
I když...
*Buch*

Unknown řekl(a)...

Nejsi... my jsme na Triconu jako výpomocná síla a uvažujeme, že protestně odjedeme, protože chaos v organizaci je hrozný! (lidi samotní se snaží, a většinou i poláci, ale hlavní orgové naprosto nezvládají nějak ukorigovat tok informací...)
Co se týká programu mimo program a her - hry jsou tady: http://mapy.cz/#mm=ZTtTcP@sa=s@st=s@ssq=%C4%8Cesk%C3%BD%20t%C4%9B%C5%A1%C3%ADn%20gymn%C3%A1zium@sss=1@ssp=124574828_127758028_146005100_145878732@x=142760848@y=134926256@z=16

Tess řekl(a)...

Neviděla jsem tě tam!
Napíšu podrobný report.
Bylo to... hustý.
V negativním slova smyslu.
ARGH!

Unknown řekl(a)...

Já tam byla v pátek a sobotu a většinou jsem byla na "recepci" nebo hlídala "druhé dveře", nebo lítala všude možně. Škoda, že jsme se nepotkaly :( Jsem na report docela zvědavá. S nahuštěním negativ rozhodně souhlasím... česká výpomoc Eurocon překřtila na Errorcon...

Tess řekl(a)...

Sid, podělíš se o své konkrétní zkušenosti? Myslím, že by se o tom mělo mluvit...

Champbacca řekl(a)...

Já se určitě podělím, report bude, bude velmi sprostý a veselý zároveň (i když jsem zdrhl předčasně), ale bude asi až zítra, dnes to musím jít vychlastat z hlavy.

Každopádně navrhuji před příštím Koprem rituálně spálit libovolné ostatky Triconu (původně jsem chtěl pálit jeho organizátory, ale nic takového nejspíš neexistuje), pokud ještě někomu něco zbylo.

Tess řekl(a)...

Zbyly mi nějaké materiály...